loading...
سوئیت منزل کاشان
رضا حاشیه باف بازدید : 1401 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

{افتخار می کنم دوست به این خوبی داشته ودارم واز اعماق وجود او را دوست دارم}

 

اینجانب در سال  1352 در شهرستان کاشان متولد شده و پس از اخذ دیپلم انسانی در سال 1371 با رتبه  128 در آزمون کنکور سراسری دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی پذیرفته شدم. در سال 1375 پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی، بدون وقفه در همان سال با رتبه اول در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران راه یافته و در سال 1377 از پایان نامه کارشناسی ارشد تحت عنوان: «مسوولیت کیفری صغیر و مجنون در فقه و حقوق موضوعه» دفاع کردم. از سال 1377 به صورت عضو هیات علمی پیمانی در دانشگاه سمنان مشغول به کار شده و در سال 1387 به اخذ مدرک دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه تهران موفق گردیدم و تاکنون به عنوان عضو هیات علمی رسمی قطعی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه سمنان به فعالیت آموزشی و پژوهشی اشتغال دارم. در سال 1393 موفق به اخذ مرتبه علمی دانشیاری شدم. تالیف و ترجمه حدود 50 جلد کتاب در زمینه های: مباحث فقهی، اصول فقه و حقوق موضوعه و همچنین تالیف حدود 20 مقاله تخصصی علمی و پژوهشی و راهنمایی و مشاوره بیش از 50 پایان نامه دانشجویی حاصل خدمت علمی اینجانب در سال های فعالیت علمی بوده است

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 774
  • بازدید سال : 4,840
  • بازدید کلی : 102,063